Regilamin gwarancji

Gwarancja

1. Warunki gwarancji.

1.1 Serwis HaloSzybka.pl udziela trzymiesięcznej gwarancji na usługi wykonywane w serwisie.

1.2 Naprawie gwarancyjnej nie podlega sprzęt w którym serwis stwierdził usterkę spowodowaną z winy klienta
typu:
– uszkodzenie plomb gwarancyjnych (stiker, naklejka)
– uszkodzenie mechaniczne, np. upadek.
– zawilgocenie.
– ingerencja, np. samodzielna naprawa lub naprawa w innym punkcie
napraw.
– w przypadku nieprawidłowej eksploatacji towaru przez użytkownika.

1.2.3 Sprzęt powinien być dostarczony z dowodem zakupu,  wypełnionym protokołem przekazania sprzętu do naprawy lub kartą gwarancyjną.

1.2.4 Gwarancji podlegają tylko części wymienione przez serwisanta lub złe ich zamontowanie. 

2. Przebieg reklamacji.

2.1 Kupujący dostarcza sprzęt do serwisu na własny koszt lub po uzgodnieniu – sprzęt może zostać odebrany przez serwisanta.

2.2 Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie: paragonu, karty gwarancyjnej lub protokołu przekazania sprzętu do naprawy

2.3 Serwis usunie usterkę najszybciej jak to jest możliwe