Bezpłatny kurier

Wypełnij poniższy formularz, a wyślemy do Ciebie etykietę do nadania w dowolnym Paczkomacie lub Paczkopunkcie inpost. Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć sprzęt na czas wysyłki. Jak przebiega proces naprawy:

  1. Pakujesz urządzenie i wysyłasz je do nas. Uszkodzony sprzęt najlepiej zabezpieczyć folią bąbelkową lub włożyć w fabryczne opakowanie producenta i karton.
  2. Odbieramy urządzenie i dokonujemy weryfikacji. Po zweryfikowaniu urządzenia poinformujemy Cię o kosztach naprawy, jeśli je zaakceptujesz, niezwłocznie rozpoczniemy proces naprawy Twojego urządzenia.
  3. Opłacenie naprawy, którego dokonasz blikiem, pobraniowo podczas odbioru paczki lub poprzez bezpieczny link do płatności.
  4. Odsyłamy naprawione urządzenie.

Formularz kontaktowy

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Zgody

Poniedziałek – Piątek: 9 – 19
Sobota : 10 – 14

Kontakt telefoniczny 7 dni w tygodniu 9 – 20

Adres do korespondencji:

HaloSzybka Przemysław Wróbel

ul. Trakt Lubelski 317a 04-667 Warszawa

Masz pytanie? Napisz do nas!