Bezpłatny kurier
Wypełnij poniższy formularz, a wyślemy do Ciebie etykietę do nadania w dowolnym Paczkomacie lub Paczkopunkcie inpost. Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć sprzęt na czas wysyłki. Jak przebiega proces naprawy:
- Pakujesz urządzenie i wysyłasz je do nas. Uszkodzony sprzęt najlepiej zabezpieczyć folią bąbelkową lub włożyć w fabryczne opakowanie producenta i karton.
- Odbieramy urządzenie i dokonujemy weryfikacji. Po zweryfikowaniu urządzenia poinformujemy Cię o kosztach naprawy, jeśli je zaakceptujesz, niezwłocznie rozpoczniemy proces naprawy Twojego urządzenia.
- Opłacenie naprawy, którego dokonasz blikiem, pobraniowo podczas odbioru paczki lub poprzez bezpieczny link do płatności.
- Odsyłamy naprawione urządzenie.
Formularz kontaktowy
Poniedziałek – Piątek: 9 – 19
Sobota : 10 – 14
Kontakt telefoniczny 7 dni w tygodniu 9 – 20
Adres do korespondencji:
HaloSzybka Przemysław Wróbel
ul. Trakt Lubelski 317a 04-667 Warszawa