Co obejmuje serwis pogwarancyjny urządzeń Apple?

apple serwis - iphone

Urządzenia marki Apple nie należą do najtańszych, jednak jedno trzeba przyznać – mają doskonale i profesjonalnie zorganizowany serwis w ramach gwarancji na wszystkie swoje urządzenia. W większych miastach można znaleźć nawet kilka różnych, oryginalnych salonów, w których bez problemu naprawią usterkę lub wymienią telefon na nowy. W społeczeństwie powstał mit, iż urządzeń tej firmy nie da się naprawić w innym miejscu, niż autoryzowany serwis Apple. Tak naprawdę, gdy na urządzenie tej marki skończy się gwarancja, pomocy można szukać w wielu dobrych serwisach na miejscu, a także w Internecie.

Jakie usterki w telefonach naprawia serwis pogwarancyjny?

Serwis pogwarancyjny to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich tych, którym wygasła ochrona gwarancyjna oraz nie planują zakupu nowego urządzenia. Specjalne serwisy – czy to stacjonarne, czy online w swojej ofercie bardzo często wyszczególnioną mają listę urządzeń, których naprawą się zajmują. Pogwarancyjny serwis Apple obejmuje naprawę wiele różnych uszkodzeń – czy to powstałych wskutek nieprawidłowego użytkowania, wypadku, czy awarii urządzenia. Wśród najczęściej spotykanych można z pewnością wyróżnić takie usługi jak: wymiana szybki iPhone, przedniej lub tylnej kamery, złącza ładowania, czy przycisku Home. Tak jak w przypadku urządzeń innych marek, w serwisach pogwarancyjnych naprawiane są także telefony po zalaniu – serwis
obejmuje wówczas jego oczyszczanie, osuszanie i regenerację.

Jakie usterki w pozostałych urządzeniach naprawia serwis pogwarancyjny?

Z serwisu pogwarancyjnego korzystają nie tylko właściciele smartfonów, lecz także posiadacze tabletów oraz zegarków Apple Watch. W przypadku iPadów jedną z częściej spotykanych usterek są problemy z baterią oraz gniazdem ładowania. Ich naprawa najczęściej obejmuje wymianę złącza lub jego dokładne oczyszczenie, a także wymianę akumulatora na nowy. Oczyszczenie urządzenia od wewnątrz z kurzu i pyłu jest także wskazane w przypadku urządzeń, które szybko się przegrzewają. Podobnie wygląda serwis Apple Watch, który obejmuje przede wszystkim naprawę uszkodzonego ekranu lub wymianę baterii.

W przypadku uszkodzenia urządzenia elektronicznego, dla którego gwarancja wygasła najlepszą decyzją jest oddanie go w ręce profesjonalistów. Samodzielne próby naprawy mogą skończyć się jeszcze większymi szkodami, a co za tym idzie wyższą kwotą naprawy w serwisie w przyszłości. Naprawa pogwarancyjna może być tańsza w nieautoryzowanych serwisach. Na jej cenę wpływa rodzaj usterki, a w przypadku wymiany wyświetlacza wykorzystane materiały – oryginalne lub zamienne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *