Diagnostyka iPad

Uszkodzony iPad? Nie wiesz dlaczego nie chce się włączyć, nie ładuje się lub ma problemy z działaniem dotyku? W naszym serwisie iPad przejdzie zaawansowaną diagnostykę pod okiem eksperta, który każde urządzenie zna od podszewki. Dzięki tysiącom przeprowadzonych napraw jesteśmy w stanie szybko zlokalizować usterkę i przygotować dla Ciebie ewentualną wycenę naprawy. Skorzystaj z diagnozy usterki iPad w Haloszybka i oddaj swoje urządzenie w ręce specjalistów!
Sprawdź inne naprawy w zakładce serwis iPad

Krótki czas naprawy
80% napraw wykonujemy od ręki nawet w 15 minut!
Naprawa z dojazdem
Przyjedziemy i odbierzemy lub naprawimy Twój telefon na miejscu
nawet 12 miesięcy gwarancji
Na nasze usługi udzielamy 6 do 12 miesięcy gwarancji
Bezpłatny kurier
Skorzystaj z bezpłatnej wysyłki na terenie całego kraju
Jaka jest cena przeprowadzenia diagnostyki iPad?
Opłata za diagnostykę jest naliczana tylko w przypadku rezygnacji z naprawy po naszej diagnozie.
*W wyjątkowych sytuacjach ze względu na brak dostępności części lub bardzo dużą ilość zleceń w serwisie – naprawa może się wydłużyć. O czasie naprawy poinformujemy podczas przyjmowania sprzętu do serwisu.
Diagnoza usterki iPad
Jak przebiega diagnostyka iPada?
To jak wygląda diagnozowanie nietypowej usterki iPada zależy od tego, jakie objawy wykazuje urządzenie. Jeśli iPad nie chce się włączyć, w pierwszej kolejności sprawdzamy stan ładowarki i portu ładowania oraz baterii, jeśli podzespoły są sprawne, sprawdzamy czy płyta główna iPada nie jest uszkodzona lub zalana. Z kolei jeśli dotyk iPada nie działa poprawnie lub urządzenie w ogóle nie reaguje na dotyk, sprawdzamy czy nie doszło do zalania, następnie sprawdzamy samą warstwę dotykową wyświetlacza urządzenie i układy płyty głównej odpowiadające za działanie dotyku. W niektórych przypadkach, przyczyny usterki są bardzo proste do wykrycia i naprawienia, np. paproch w gnieździe ładowania, lub uszkodzony kabel ładowania. W innych przypadkach naprawa wymaga profesjonalnej naprawy płyty głównej pod mikroskopem.
Zleć diagnostykę iPada bez wychodzenia z domu
Oferujemy naprawę z dojazdem na terenie Warszawy oraz wygodną formę wysyłkową – z darmowym kurierem na terenie całej Polski.
Nie musisz szukać serwisu w swojej okolicy – my zajmiemy się wszystkim od A do Z!
Daj swojemu iPadowi nowe życie dzięki profesjonalnej naprawie w HaloSzybka!
Serwis iPad - usługi
Masz pytanie?
Jak przebiega naprawa w serwisie urządzeń Apple iPad?
Twoja opinia i zaufanie do naszego serwisu jest dla nas bardzo ważne, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby naprawa była jak najbardziej komfortowa dla klienta:
Bezpłatna diagnoza
Zanim przystąpimy do pracy, dokładnie sprawdzamy stan Twojego iPada i określamy zakres uszkodzeń. Jeśli okaże się, że w Twoim iPadzie poza zbitą szybką są jeszcze inne uszkodzenia, poinformujemy Cię o tym przed rozpoczęciem naprawy.
Naprawa iPada
Jeśli zaakceptujesz wycenę, natychmiast przystępujemy do naprawy Twojego urządzenia. Nasi technicy naprawili już tysiące iPadów i znają każdy model od podszewki, dlatego możesz mieć pewność, że Twój iPad jest w dobrych rękach!
Testowanie i gwarancja
Po naprawie urządzenie przechodzi pełne testy sprawdzające poprawność działania urządzenia. Do każdej usługi dołączamy pisemną gwarancję.

Czy diagnostyka iPada jest bezpłatna?
Koszt diagnostyki jest naliczany tylko w przypadku rezygnacji z naprawy po naszej diagnozie.
Czy stracę dane?
Zależy co dokładnie uległo uszkodzeniu, w 99% przypadków, dane znajdujące się na iPadzie udaje się zachować.
Czy mogę wysłać iPada kurierem?
Oczywiście! Jeśli jesteś spoza Warszawy możesz skorzystać z bezpłatnego kuriera – wystarczy wypełnić formularz.